Intellect.Org.UA Intellect.Org.UA
Власна справа

e-mail:   пароль:
Науковці будують храм науки. Генії прорубують в ньому вікна.

 Головна >  Типи матеріалів >  Новий Кур'єр




Проект політичної реформи

За підтримки АМР США









www.politdumka.kiev.ua

Y



2006 — рік української книжки в Україні.

Интернет-журнал "Кiевскiй Телеграфъ"

Дитячі Будинки України



Радіоп'єси
РУБРИКА>Новий Кур'єр

Дата останнього оновлення: 28.05.2003


 версія для друку

10.04.2003 18:34
Український незалежний центр політичних досліджень

Верховна Рада планує розглянути в першому читанні законопроект "Про соціальну адаптацію осіб, які відбували покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк"

Теми: Злочинність і правосуддя, Законодавча влада, Новий Кур'єр, Екологія, Вакансії, Консультації, Технології та мережа Інтернет, Економічні реформи, Круглі столи, Економіка, Макроекономіка, Міжнародна економіка, Міжнародна політика, Транспорт, Іракська війна, Конференції, Прес-реліз, Виконавча влада, Зовнішні новини, Громадянське суспільство та НДО, Національна безпека і оборона, Регіональна політика, Політика, Анонс, Освіта, Суспільство


15 травня 2003 року Верховна Рада України планує розглянути в першому читанні проект Закону України "Про соціальну адаптацію осіб, які відбували покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк" №3001 від 20.01.2003 р., автором якого є прем’єр-міністр України В. Янукович.

Даний законопроект визначає умови і порядок надання соціальної допомоги особам, які відбували покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк, а також роль у їх соціальній адаптації органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій і об’єднань громадян.

Серед органів, які здійснюють соціальний патронаж, законопроект визначає місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, центри соціальної адаптації, служби у справах неповнолітніх, центри соціальних служб для молоді, спостережні комісії, органи соціального захисту населення та охорони здоров’я, органи внутрішніх справ, центри зайнятості, будинки-інтернати, кризові центри, служби психологічної допомоги, притулки для неповнолітніх, установи соціального патронажу, будинки нічного або тимчасового перебування звільнених осіб та інші уповноважені на це органи та установи.

Серед аспектів соціального патронажу законопроект називає створення житлово-побутових умов, надання медичної, правової, психолого-педагогічної, трудової та інформаційної допомоги.

Положеннями зазначеного проекту Закону визначається, що у наданні соціальної допомоги звільненим особам на добровільних засадах можуть брати участь об’єднання громадян, підприємства, установи, організації незалежно від форми власності, у тому числі благодійні організації, а також окремі громадяни.
Втім, законопроект не позбавлений недоліків, серед яких можна виділити наступні моменти.

На думку експертів Українського незалежного центру політичних досліджень, для більшої конкретизації положень запропонованого законопроекту формулювання на кшталт "у порядку, передбаченому законодавством" доцільно по можливості викладати із зазначенням тих документів та Законів, які регулюють моменти, про які йде мова. Адже іноді такі формулювання носять декларативний характер, не врегульовуючи дані питання.

Такі посилання де-факто позбавляють людину скористатися якимсь механізмом застосування задекларованого у Законі положення. Було б доцільно ввести в дію додаткову статтю щодо правової основи соціальної адаптації зазначених осіб, в якій перерахувати Закони, на які спирається даний документ.

Більшу увагу слід приділити громадським організаціям, які вже сьогодні великою мірою здійснюють "соціальний патронаж". Часто вони це роблять більш ефективно та фахово, ніж державні структури. Саме тому вважається за доцільне передбачити можливість державним структурам, замість створення нових інституцій або установ, використовувати існуючі, не створені органами влади. За належного контролю рівня послуг, які надають громадські організації, зазначений варіант потребує помітно менше фінансових витрат. Крім того, серед організацій, які працюють у даній сфері, з’являється можливість проведення тендерів на отримання бюджетних грошей для виконання таких послуг. Важливими вбачаються положення даного Закону, які б гарантували звільненим особам дійсну увагу до їх потреб та ефективне їх вирішення та забезпечували дієвий механізм оскарження бездіяльності окремих чиновників.

Отже, на думку експертів УНЦПД, для остаточного введення в дію даного законопроекту необхідно доопрацювати деякі його положення з метою удосконалення та уникнення декларативності та різночитань.






КОМЕНТАРІ

 Коментарів поки що немає




НОВИНИ
Генетично модифіковані рослини - небезпека чи необхідність

Верховна Рада планує розглянути в першому читанні законопроект "Про соціальну адаптацію осіб, які відбували покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк"

Пенсійна арифметика

Обленергетична залежність

Деклароване енергозбереження

“Скупа” економія

ОПИТУВАННЯ

Які джерела інформації Ви вважаєте найоб’єктивнішими:

українські телеканали
21%
російські телеканали
7%
радіо
6%
українські газети
12%
російські газети
2%
українські інтернет-сайти
26%
російські інтернет-сайти
7%
інші закордонні інтернет-сайти
14%
чутки
5%
Запропонувати
Архів